Heeft u al ontdekt wie licht kan geven in uw wereld?

Jezus kwam als zoon van God naar deze aarde.
Hij kwam om schuld en zonde te vergeven. Om een Verlosser te zijn. Zodat Hij als een licht kan gaan schijnen in uw leven.

Wilt u meer ontdekken over het licht van de wereld?
Wij willen u er meer over vertellen!

Op vrijdagavond 24 december organiseren wij een online kerstavond waarbij de boodschap van Kerst zal worden gedeeld.

U wordt van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen. Het begint om 19.30 uur.
Klik hier om mee te kijken.

Op 1e Kerstdag houden zij een kerkdienst om 09.30 uur en 2e Kerstdag zijn er twee diensten om 9.30 uur en om 15.30 uur.
Ook deze diensten kunt u online mee beleven en ontdekken wie het Licht van de wereld is. Klik hier om mee te kijken.

Met in achtneming van de geldende maatregelen bent u van harte welkom om ook eens een zondagse kerkdienst bij te wonen.
Hier vind u wanneer er diensten worden gehouden.

Wilt u napraten na één van de diensten of heeft u een vraag, neem gerust contact met ons op.
Dit kan door te mailen naar zending-evangelisatie@cgk-nijkerk.nl

Hartelijke groet van,

Allard en Denise

Christelijke Gereformeerde Nijkerk