Digitale collecten

Wilt u een bijdrage overmaken voor de (wekelijkse) collecte of een gift? Dan kunt u uw bijdrage overmaken op één van de volgende bankrekeningnummers:

Kerk                      NL54 RABO 0347 8551 48 t.n.v. Chr. Gereformeerde Kerk

Diaconie              NL43 RABO 0377 8041 93 t.n.v. Chr. Geref. Kerk inz. Diaconie

Onze gemeente maakt gebruik van de Givt-app, de code hiervoor staat in de nieuwsbrief.

U kunt ook onderstaande QR codes met een betaalverzoek gebruiken door deze te scannen of door op de link onder de afbeelding te klikken. U wordt dan doorgeleid naar de website van de Rabobank voor betaalverzoeken.

Bij gebruik van onderstaande betaalverzoeken kunt u alleen geen eigen omschrijving meegeven. Uw bijdrage wordt dan gebruikt voor algemene doeleinden. Wilt u een bijdrage overmaken voor een specifiek doel? Maak dan zelf een overboeking aan met een duidelijke omschrijving of gebruik, als u lid bent, de betaalverzoeken uit de nieuwsbrief.

Diaconie

of klik hier

Artboard facebook google+ instagram linkedin maps pinterest twitter vimeo youtube world